Det finns så mycket jag kan skriva om, så många olika infallsvinklar, så jag nästan går i baklås. Jag skulle kunna skriva om hur det är att bli mamma efter 40, om kampen för att bli gravid, hur en kan ta sig igenom flera missfall utan att gå under, att leva med NPF, att ha en ekologisk livsstil med en låg inkomst, min hälsoresa, hur det är att lämna lägenheten i Stockholm för drömhuset i en by i Roslagen eller hur det går att ta sig från helvetet till paradiset. Eftersom jag inte riktigt vet vad jag har för syfte med bloggandet annat än att våga börja skriva igen så väljer jag att inte begränsa mig. Det får bli spretigt, naturligt..lite som jag.

Jag får skriva mer sen. Barnet har ammat klart och sover i mitt knä så det är lika bra att knyta på mig sjalen så vi kan gå ut med hundarna, jag har steg kvar innan jag uppnått dagens mål och jag vill gärna få njuta lite av höstsolen.wpid-dsc_0503.jpg